سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نظرآیتاله سیستانی درباره فائزه هاشمی ومشایی
حجت‌الاسلام والمسلمین «مسیح مهاجری» در فروردین 90 دیدار و گفت‌وگویی با آیت‌الله سیستانی از مراجع عالیقدر شیعه داشته است که در بخشی از خاطرات سفر خود درباره دیدار با آیت‌الله سیستانی در روزنامه جمهوری اسلامی نوشته است: آیت‌الله سیستانی به جز مطالبی که در ویژه‌نامه نوروز 90 روزنامه خراسان خوانده‌اند اطلاعات دیگری هم درباره اظهارات آقای مشایی و همفکران او دارند.
نظرآیت‌اله سیستانی درباره فائزه هاشمی ومشایی
به گزارش فارس،حجت‌الاسلام والمسلمین «مسیح مهاجری» در فروردین 90 دیدار و گفت‌وگویی با آیت‌الله سیستانی از مراجع عالیقدر شیعه داشته است که در بخشی از خاطرات سفر خود درباره دیدار با آیت‌الله سیستانی در روزنامه جمهوری اسلامی نوشته است: آیت‌الله سیستانی به جز مطالبی که در ویژه‌نامه نوروز 90 روزنامه خراسان خوانده‌اند اطلاعات دیگری هم درباره اظهارات آقای مشایی و همفکران او دارند.

وقتی به سوال آیت‌الله که پرسیدند آیا مطالب ویژه‌نامه درست است؟ جواب مثبت دادم، ایشان گفتند: پس چرا اینها حمایت می‌شوند؟ اینها از کوروش تعریف می‌کنند و درباره حمورابی چیزهایی می‌گویند که در مقابل اسلام است. من خودم درباره این مطالب تحلیل دارم، تحلیل شما چیست؟ در جواب گفتم: تعریف از کوروش و این قبیل حرف‌ها برای این است که می‌خواهند جاذبه‌ای برای کسانی که این افکار را می‌پسندند ایجاد کنند و آرای آنها را هم به دست بیاورند. گفتند: این، همان تحلیلی است که من هم دارم ولی چه طور با انقلاب و قشر دینی قابل جمع است و چرا از اینها حمایت می‌شود؟ همچنین سایت خبری «انتخاب» به نقل از این یادداشت‌های مسیح مهاجری نوشت: از آیت‌الله پرسیدم: برای آقای هاشمی‌رفسنجانی پیغامی ندارید؟ گفتند: نه، البته رفتاری که با دخترشان کردند بسیار بد بود و آن نسبت‌هایی که دادند، حد دارد.منظور آیت‌الله سیستانی، برخوردی بود که در اواخر سال قبل در صحن حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی با یکی از دختران آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی شد و با اهانت و الفاظ رکیک و نسبت‌های زشت او را وادار به ترک مراسمی کردند که به مناسبت درگذشت یکی از بستگان نزدیک خانواده هاشمی رفسنجانی در آن مکان برگزار شده بود. خبر این برخورد، در رسانه‌ها منتشر شد و فیلم آن که توسط تلفن همراه برداشته شده بود نیز دست به دست چرخید و حتی از تلویزیون‌های ماهواره‌ای پخش شد و بسیاری از مردم در داخل و خارج آن را دیدند. آیت‌الله سیستانی، جملات مربوط به دختر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را با تاسف به زبان آوردند به طوری که ناراحتی کاملا در چهره ایشان آشکار بود.

+ نوشته شـــده در جمعه 90/10/16ساعــت 4:6 صبح تــوسط محمدرضا قابل | نظر